Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier GLS) już od 250,00 zł.
Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Reklamacje

TOWAR USZKODZONY FIZYCZNIE PODCZAS TRANSPORTU KURIEREM

Otrzymałeś uszkodzony towar? Oto kilka prostych rad:

1. Sprawdź stan opakowania

Produkty wysyłane przez Sklep MALAK zawsze są zabezpieczone. Przy odbiorze przesyłki przed podpisaniem "zgodnego przyjęcia paczki" dokładnie sprawdź, czy opakowanie nie nosi żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie należy odmówić przyjęcia przesyłki i poinformować Sklep MALAK.

2. Sprawdź zawartość paczki w obecności kuriera

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, już po podpisaniu "zgodnego przyjęcia paczki", należy rozpakować paczkę w obecności kuriera (ma obowiązek poczekać!) i upewnić się, że towar jest w stanie nienaruszonym. Stosuj powyższą procedurę zawsze w przypadku zakupu KUBKÓW, które są najbardziej narażone na uszkodzenia podczas transportu.

3. Spisz protokół szkody

Podpisanie "zgodnego przyjęcia paczki" traktuje się jako potwierdzenie, że przesyłka dotarła w stanie nienaruszonym. Na tym etapie nie możesz już odmówić przyjęcia paczki. Co zrobić, gdy po otworzeniu paczki okazuje się, że produkt uległ uszkodzeniu?

W przypadku "zgodnego przyjęcia paczki", a następnie stwierdzeniu uszkodzenia fizycznego towaru, należy na miejscu, w obecności kuriera, spisać protokół zawierający informacje dotyczące powstałych uszkodzeń.

4. Przestrzegaj zasad dotyczących spisywania protokołu

a) Protokół szkody musi wyraźnie wskazywać:

  • w jakim stanie jest opakowanie zewnętrzne,
  • czy nie nosiło żadnych śladów uszkodzeń.

b) O uszkodzeniu poinformuj Sklep MALAK niezwłocznie (w ciągu 48h) od daty otrzymania przesyłki.

 

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Nabywca może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące Umowy.
  2. Reklamację należy składać w formie elektronicznej na adres mailowy sklep@fundacjamalak.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: Fundacja Malak, pl. Na Stawach 1/1, 30-107 Kraków. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
    1. imię, nazwisko, adres, adres e- mail Nabywcy,
    2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
    3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy,
    4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
    5. paragon, fakturę lub inny dowód potwierdzający zakup.
  3. Sprzedawca może odmówić rozpoznania reklamacji jeśli, mimo prośby o uzupełnienie, wskazane przez Nabywcę dane nie będą wystarczające do rozpatrzenia reklamacji, w tym ustalenia umowy, której reklamacja dotyczy lub danych umożliwiających kontakt z Nabywcą.
  4. Reklamacja powinna zostać rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę poprawnie złożonej reklamacji.
  5. O rozstrzygnięciu reklamacji Nabywca zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź poczty tradycyjnej.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl