



Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

TOWAR USZKODZONY FIZYCZNIE PODCZAS TRANSPORTU KURIEREM
Otrzymałeś uszkodzony towar? Oto kilka prostych rad:
1. Sprawdź stan opakowania
Produkty wysyłane przez Sklep MALAK zawsze są zabezpieczone. Przy odbiorze przesyłki przed podpisaniem "zgodnego przyjęcia paczki" dokładnie sprawdź, czy opakowanie nie nosi żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie należy odmówić przyjęcia przesyłki i poinformować Sklep MALAK.
2. Sprawdź zawartość paczki w obecności kuriera
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, już po podpisaniu "zgodnego przyjęcia paczki", należy rozpakować paczkę w obecności kuriera (ma obowiązek poczekać!) i upewnić się, że towar jest w stanie nienaruszonym. Stosuj powyższą procedurę zawsze w przypadku zakupu KUBKÓW, które są najbardziej narażone na uszkodzenia podczas transportu.
3. Spisz protokół szkody
Podpisanie "zgodnego przyjęcia paczki" traktuje się jako potwierdzenie, że przesyłka dotarła w stanie nienaruszonym. Na tym etapie nie możesz już odmówić przyjęcia paczki. Co zrobić, gdy po otworzeniu paczki okazuje się, że produkt uległ uszkodzeniu?
W przypadku "zgodnego przyjęcia paczki", a następnie stwierdzeniu uszkodzenia fizycznego towaru, należy na miejscu, w obecności kuriera, spisać protokół zawierający informacje dotyczące powstałych uszkodzeń.
4. Przestrzegaj zasad dotyczących spisywania protokołu
a) Protokół szkody musi wyraźnie wskazywać:
- w jakim stanie jest opakowanie zewnętrzne,
- czy nie nosiło żadnych śladów uszkodzeń.
b) O uszkodzeniu poinformuj Sklep MALAK niezwłocznie (w ciągu 48h) od daty otrzymania przesyłki.
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Nabywca może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące Umowy.
- Reklamację należy składać w formie elektronicznej na adres mailowy sklep@fundacjamalak.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: Fundacja Malak, pl. Na Stawach 1/1, 30-107 Kraków. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e- mail Nabywcy,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
- paragon, fakturę lub inny dowód potwierdzający zakup.
- Sprzedawca może odmówić rozpoznania reklamacji jeśli, mimo prośby o uzupełnienie, wskazane przez Nabywcę dane nie będą wystarczające do rozpatrzenia reklamacji, w tym ustalenia umowy, której reklamacja dotyczy lub danych umożliwiających kontakt z Nabywcą.
- Reklamacja powinna zostać rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę poprawnie złożonej reklamacji.
- O rozstrzygnięciu reklamacji Nabywca zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź poczty tradycyjnej.